divendres 29 de març de 2024

Inscripció a Escola de Vela

- Estàs a punt d'iniciar el procés d'inscripció als cursos de vela d'estiu 2023 del Club Nàutic Cambrils

- Tingues en compte que la teva inscripció serà definitivament acceptada quan el nostre personal administratiu validi la veracitat de les dades del formulari d'inscripció i el pagament associat.
- En emplenar el formulari, tingues present que els camps marcats amb un asterisc (*) són obligatoris

PER TAL DE PODER CONFIRMAR LA PLAÇA, AQUESTA HAURÀ D'ESTAR ABONADA ABANS DEL DIVENDRES ANTERIOR A L'INICI DEL CURS.

Documentació addicional

Condicions legales

Terminis d'inscripció i criteris d'admissió
- El termini límit per inscriure's als cursos de vela serà fins a 5 dies abans que comenci el curs.
- Els cursos s'aniran tancant a mesura que es vagin completant.
- Aquells alumnes que no aconsegueixin plaça en la setmana desitjada, podran apuntar-se en una llista d'espera per rigorós ordre cronològic.

Política de cancel·lació i devolucions
- La realització dels cursos està subjecta a un nombre mínim de 4 inscrits.
- En cas que no es pogués realitzar el curs, s'oferiria una activitat alternativa.
- Cas de produir-se una cancel·lació per part del client, es compensarà lliurant un val pel mateix valor del curs que es cancel·la, per realitzar activitats en el CN Cambrils l'any següent a la data de cancel·lació.
- En cas de malaltia es farà la devolució el 90% de l'import pagat. Es podrà sol·licitar un informe mèdic.
- El CN Cambrils es reserva la possibilitat de realitzar o no canvis de sessions per motius meteorològics, sempre que es pugui oferir una activitat alternativa.

Informació sobre preus

Descomptes aplicables al preu de la inscripció
- Els socis, fills de socis i néts de socis podran acollir-se a la tarifa especial per a socis.
- Per a cada nen o nena que s'inscriu a 2 o més setmanes.
- Els serveis complementaris com a custòdia o menjador no tenen descompte.
- Descomptes no acumulables. S'aplicarà el major descompte.
- Preus exempts d'IVA

He llegit i accepto les condicions